Ändå roligt!!

Nu handlar det om minuter, sen beger jag mig innåt stan för att ta bussen uppåt... Till de djupa norrlänska skogarna... Eller nåt =)
 Har packat en massa saker som jag inte kommer använda, glömt att packa saker jag kommer behöva, men det är ju bara precis som vanligt! Är 4 par skor för mycket för en sådär 5-6 dagar? Näää!!

Jakob frågade mig igårkväll hur man gör för att länka till saker från sin blogg, stolt som en tupp förklarade jag för det lilla livet hur man gör och förklarade också att jag nu måste blogga om det här. Att jag fick lära den lilla sötnosen (prylbögen) hur man gör något så enkelt. Självklart måste han då skynda sig att blogga om det för att det inte ska vara lika kul när jag sen skriver om det, men men... Det funkade inte, det är fortfarande lika kul!! Moahahah!!

Näe, nu ska jag nog ta och packa det sista, kanske äta nånting litet och sen ska jag bege mig!!
Gyllene måsen med flixen ikväll, auskultation och lunch med Frida och Linnéa samt Bockarna imorrn, blir nog bra det här!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback