hudik

Ja, Bockarna i förrgår... Alla bangade utom Linnéa och Daniel... Den var lite oväntad faktiskt!
Hursom, Bockarna var trevligt och Jakob fick t.o.m. se en polisbil komma sladdandes (okej att det var han som ringde dit den, men ändå)! Billigt är gott!!

Igår drev vi runt på stan en sväng. Var på banken och fixade nytt legg, jag som tyckte jag såg relativt normal ut på mitt gamla, varför kan jag inte få fortsätta använda den bilden?!? Morr och fräs... eller, nästan iaf...!
Träffade Linnéa också och åkte hem och kollade på spanien- och rysslandsfilmerna, helt sjukt kul!!
"vi är iaf snyggast här!" Självklart flickor, självklart!!
På kvällen åkte vi till Maja och umgicks med henne och Frida N. Maja och Jakob tvingade mig och Frida att spela TP. Självklart var vi då tvugna att visa de små liven hur dt går till och utklassade dem totalt!! Nästan så man tycker lite synd om dem, they never saw it coming... Moahahah!!
Planerna för idag är inte många... Kanske man skulle ta och surprisa fadern med ett besök? Ikväll ska vi iaf ut till stugan och grilla. GRILLA!! Hur gott låter det inte liksom...?! Hmm... Näe, tror jag ska ge Jakob en liten spark i rumpen så han vaknar till liv och kanske ringa pappa också då...

Trevlig helg, glad påsk och ta det lugnt med äggen! (mördande fisar blir det, mördande!!)

Kommentarer
Postat av: Jakethesnake

det är skillnad på att vinna med en tårta som fallet var nu, och att utklassa som du påstår.

"1 § Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback