Saknar Bönan...

Jag saknar Bönan!!
Systeryster och Bönans pappa gjorde ett byte för några dagar sen. Hon började jobba igen och han är hemma med Bönan på dagarna. För att det ska gå ihop så här i början jobbar hon hur mycket som helst och när hon är ledig umgås hon självklart med familjen, när hon är vaken... För min del innebär det att jag inte träffar Bönan lika ofta som tidigare och nu saknar jag henne!!

Nu ikväll har jag varit på kalas. Jakobs ena kusin fyller 7 år idag så vi var där och firade henne. Helt underbar tjej! Jättesöt och väldigt väluppfostrad och trevlig. Man blir glad av att umgås med henne... Men jag saknar ändå Bönan, ingen kan klå henne....
Håller mig uppdaterad genom
Bönans pappas blogg och tänker fortsätta tjuva bilder därifrån (han får fräsa till om han tar illa upp).
Så, här är hon, min underbara lilla älskling:

image15


Kommentarer
Postat av: stephan

Sno på du....

Postat av: Kikki

Sötare än socker! Förstår att Du saknar henne!

2007-04-25 @ 06:51:39
URL: http://kikkilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback