Stor dag!!

Jag hade ju en hel massa saker att blogga om..  Tror punktform blir bäst...!
Let´s see now.. Idag har jag:

*Jobbat, flöt på rätt bra faktiskt, inte en enda jobbig kund!
*Åkt in till stan och druckit vin hos Astrid, trevligt trevligt!!
*Blivit bjuden på middag på Treat av Jakob, såå god mat, nästan värt väntan också... nästan!
Efter maten kom jag på att jag var sugen på glass så då började jakten...
In på Coop, köpte lösgodis men ingen glass, vidare till 7-eleven (nr 1), strosade och spanade men ingen glass, iväg till ICA, köpte en dricka till mig och en glass till Jakob, iväg till nån kiosk på Odengatan, ingen glass, upp mot Odenplan (förbi Coop och ett stängt 7-eleven) ner till pressbyrån vid tunnelbanan, stängt, upp igen och till nästa
7-eleven, ingen glass. Ger upp och åker hem istället. Ser att kiosken här hemma är öppen, kilar in  och kollar frysarna, ingen glass, hittar en frys till... TAADAAA!!! It´s at halleluja moment!! Där ligger den, min CALIPPO COLA, och bara väntar på att jag ska ta med den hem!!
Jag blev dessutom lovad av nån kille vid kassan att han fixar allt jag behöver, bara att höra av mig nästa gång jag vill ha en glass... eller koks... Han fixar!!

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback