tekniskt geni!

Jag har haft problem med min dator i en evighet nu, inte kunnat kolla tjuvlyssnat på flera månader. Igår upptäckte jag att jag inte ens kan kolla min egen blogg, för att inte tala om systerysters och Kikkis... Morr och fräs!!
Men, teknisk som jag är, problemet är löst nu!! (skittekniskt att maila leverantören och be om hjälp (ännu mer tekniskt att sen måsta be Jakob om hjälp för att tolka hjälpen jag fått redan...))
Hursom, nu funkar det!! Lyckan var dock kortvarig när jag upptäckte att allt jag bloggat sen i förrgår är spårlöst borta.. Min lista, som jag kämpat med så in i helvet, var lika kort igen...
Nu har jag uppdaterat listan en aning, försökte komma ihåg allt jag la in på den när jag var i farten, och aja... Det får duga så länge... Det bästa är att  jag nu kan börja bocka av saker jag redan uppnått, woho!!

Men men, som jag skrev igår, nu ska jag kolla på vänner, skriver nog mer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback