Bilder från kalaset

Eftersom systeryster envist vägrar uppdatera sin blogg får väl jag uppdatera min istället.
T.ex. skulle jag kunna lägga ut lite bilder från Bönans 1-års dag. Jag har tyvärr ingen kamera så jag lägger ut bilderna mamma mailade istället... Som tydligen är tagna av Bönans pappa och därför även finns på hans blogg, men men..!
Här är de iaf!!

 Hon är inte bara söt, hon är förmodligen ett musikaliskt-geni också...


Och alla presenter måste provsmakas!


I snygg keps hon fått av moster och Jakob och med mobil hon fått av morbror...
 



 Klart man måste jubla lite när man fyller år.


Söt i tröjan hon fick av moster och Jakob också...


Morfar vill också kramas lite...


Mer presenter som måste undersökas, en sneting från mormor.

 Systeryster gjorde en jättegod tårta...

...som uppskattades av alla..

 Men Bönan var självklart sötast ändå!!


Nu vill Jakob sova så jag bloggar vidare imorrn, hinner nog klämma in det mellan pluggandet och tvättandet...

Kommentarer
Postat av: Kikki

Vilken sötnos hon är alltså :) Kul att messa med Dig :P See You on Friday! Yeeehaaaaw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback