allt möjligt...

Nu var det ett tag sen..
Jakob var här i helgen. I fredags umgicks jag med Karin på dagen, åt världens största muffins! Shoppade lite (skor), en bra dag sådär i allmänhet. Åkte ut på IKEA en sväng sen med Jakob (höll mig lååångt från Fruängen!!) och sen åkte vi hem och lagade mat. Jakob åt grönsaker!!
I lördags var vi på cino4. Det var skitkul faktiskt, kan jag verkligen rekomendera om man inte har nåt bättre för sig en dag...
På kvällen åkte vi till Johanna, åt greksallad och kollade schlager. Sen gick vi ut. Jakob övergav oss för Sam och hans syrra men jag och Johanna hade kul! Tror jag... Jag hade kul iaf!! =)
Blev lite Ricky Lake känsla på tunnelbanan på vägen hem.. Alltid lika trevligt!!
Jobbade i söndags, jobbade i måndags, gymmade igår. Fick en skitbra gyminstruktör!! Nu jävlar ska jag gå in för att biffa till mig ordentligt. Don´t mess with me liksom!! moahaha

Nä, nu ska jag tentaplugga *ångest och tristess*

Oh, idag fyller sötnosen år!! (måste nog sluta kalla honom det snart...)
Får nog ringa lite senare, hoppas VERKLIGEN att han är i skolan nu...!

Chrille


Han har ju faktiskt varit med i tidningen och allt..!

Nu måste jag sluta skjuta upp pluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback