biff

 Nu är det invigt!! Systeryster och jag tänkte ju börja med ett baspass men tidsoptimister som vi är höll vi på med maten alldeles för länge. Lite lätt illamående och sådär lagomt sönderstressade var det bara att konstatera att vi inte skulle hinna så det blev gymmet istället. Gick bättre än vad jag trodde att det skulle, jag har ju inte haft nån gymintroduktion än, systeryster fick leka gyminstruktör. Jag bara hoppas att jag aldrig kommer låta lika mycket som en del av dom killar som tränar där, man blir ju rädd nästan...

Labbat idag. Gick oväntat smidigt faktiskt, lättare än sist...! Trevliga folk fick jag labba med också!

Nu ska jag dricka lite mer vatten och sen ska jag hoppa i säng. Skola igen imorrn, lunch med Karin och sen ska jag umgås med Jakob!

Jag tror mitt humör följde med vattnet ut i avloppet nu i duschen... mutter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback