Fel låt vann!!

Idag har jag:

duschat för länge (alternativt snoozat för länge), vilket i sin tur ledde till att jag fick hetsdricka en liter nyponsoppa istället för att äta en vettig frukost

jobbat, 10-17 jag är så flitig (det här var ju min lediga helg!!)

åkt till Linnéa och Daniel, via Fruängen UTAN att få nån slags traumatisk ångestattack (mer om det en annan gång...)

ätit tacos, alltid lika gott!

kollat schlager, såklart!!


Var som sagt hos Linnéa och Daniel och kollade schlager. Att sitta och gnälla över tråkiga låtar, fula kläder och sura toner är inte riktigt lika givande när man sitter själv, helt ensam och övergiven och kollar...
Blev iaf grymt besviken på svenska folket! Den där idol-pojke-nr-1 var en klar favorit men hur tog sig egentligen idol-pojke-nr-2 direkt till final?! Jaja!

Börjar bli dags att skutta i säng nu antar jag.
Planen för imorrn är plugga, städa, diska, träna... Mycket ambitiösa planer måste jag nog säga! Men det var nog ruskigt länge sen jag kollade på vänner säsong 1....?



dagens WOHO: Frida och Henrik suprise-besökte mig på jobbet idag, rätt strongt eftersom dom bor mer än 30 mil bort...

dagens eh..: Sebastian och Nanne?! Hallo??


tacos


Kommentarer
Postat av: Kikki

I totally agree, men jag gillade Basse bättre än Måns faktiskt, men Nanne borde ha gått vidare eller hur? Den var ju riktigt klämkäck ju! Faan Frida å Henke, vad roligt! Du har ju faktiskt surprisat mig på mitt jobb också, iochförsig var det planerat, men ändå ;) Tjoflöjt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback