Imorrn, då jävlar!!

Sådär ja!! Nu har jag skaffat mig ett sånt däringa kort också och imorrn ska det invigas!! =)

Idag har jag vaktat Bönan. Låter som att hon springer runt och hittar på en massa tok men så farligt är det inte... än.. Hon kan ju liksom inte springa särskilt mycket, inte många som kan det när dom är 7 månader.. Hon får iofs upp rätt bra fart i sin gåstol!! Kraschade in i frysen men varken Bönan, frysen eller gåstolen gick sönder så det var ingen fara.

Eftermiddagslabb imorrn vilket innebär lite sovmorgon, klev upp halv 6 imorse, det är brutalt tidigt!!

Nu ska jag packa ihop en matlåda och sen ska jag cykla lite till.. Woooaaahhh

Kommentarer
Postat av: Jakethesnake

Ville bara göra reklam för min blogg på din sida... MOHAHAHAHA!!

Postat av: Kikki

Har Du en egen cykel hemma eller? ICA Kvantum i Sickla, 30 kr för 6 Liter Coca Cola Light, fast det gäller bara den här veckan så sno Dig på ;)

2007-02-21 @ 22:31:41
URL: http://kikkilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback