I´ve shopped and I almost dropped...

Eller nåt...
Pappa och Chrilleliten kom ner till storstan idag. (Mamma och Kurt kom också ner idag men dom åkte direkt ut till Ekerö till Kurts syster.)
Why?
Jo, för på lördag fyller Bönan år!! Att ett år kan gå så fort, helt sjukt!!
Hur som, idag har jag sprungit runt på stan med pappa och Chrilleliten (och med sprungit menar jag såklart smugit fram i pappas takt, det tar nästan 2 gröna gubbar för att hinna över vägen...).
Vi har hunnit med att äta lunch med Jakob, kolla på fulfåtöljer, köpa presenter till Bönan, köpa mobil till pappa, träffa Mandy en snabbis, dricka öl (cider låter inte lika ballt), köpa 5 säsongen av vänner, dricka kaffe på Åhlens uteservering, äta pizza i Hallunda. Vi har säker hunnit med mer men jag sov nog då...

Nu sitter pojkarna och tittar på TV och jag leker med
bubbelplast...

Ha en trevlig kväll!!






oh, jag klippte mig igår, akta dig vad nöjd jag är!! =)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Bubbelplasten fattade jag inte riktigt nöjet med om jag ska vara ärlig :P Såg Johanna och Kaylie i HT idag :) Och Herman fyller också 1 år imorgon, sjukare än sjukast! Vi stannar i Hudik över helgen sen vankas jobb veckan efter; plus en massa efter jobbet aktiviteter såg jag nu, vad skulle man göra utan almanacka?! När kan Du så kanske jag kan rätta mig efter Dig..? Trevlig helg med Bönan och familj :) Pussinuss P.s. JAG VILL DANSA!!!!!!!

Postat av: Kikki

Har Du kollat ditt schema ännu? Den här veckan är iofs förbi och passé vilken dag som helst, men nästa vecka har jag mer tid för Dig om det skulle funka :) Kramas

2007-08-03 @ 10:03:55
URL: http://kikkilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback