Life´s a bitch and then you die....

I fredags vaknade jag mitt i natten (05.30 ungefär) och höll på att dö av mensvärk. När det var dags att kliva upp sen vid 8 snåret dog jag ännu lite mer! När jag sen hade så ont att jag kräktes ringde jag jobbet och sjukanmälde mig... Istället låg jag hemma och läste och tyckte synd om mig själv ghela dagen.

Hela lördagen gick jag sen runt på jobbet och hade ont och tyckte synd om mig själv.

Nu imorse när jag vaknade var det första jag konstaterade att jag inte hade ont i magen. WOHO tänkte jag och var på väg att skutta upp ur sängen när jag plötsligt inser att jag fått nackspärr istället. Nu går jag runt som en zombie, dör en smula varje gång jag råkar röra på huvudet, ryggen, axlarna eller armarna och bara tänker på att om det inte går över nu så kommer jag missa det enda roliga jag har inplanerat på hela sommaren, nämligen Arvikafestivalen....

Kill me, kill me now!!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Stackars liten! Hoppas Du mår bättre idag så vi kan ses imöra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback