this is it

Oh, by the way... Nån som vill höra repliken kanske?

Så här var det:

Jag, Jakob och vår lilla spring-pojke, Linus, stod på campingvägen och lagade staketet med taggtråd när det kommer fram en kille och tycker en massa (som alla andra fulla festivalare...).
Trevlig som jag är pratar jag lite med honom en bit från staketet (inte alls för att Jakob och Linus ska kunna dra och naja taggtråd utan att han är i vägen..).
Lite senare när vi är på väg tillbaka till området går vi förbi killen igen, där han sitter på kanten av vägen och dricker öl med några kompisar.
Han ropar till mig:

-Tjena bruden! Har inte vi setts förr?
-Jo??
(för det hade vi ju)
-Är du fortfarande lika våt och djup som Marianergraven? Detta följs av en mindre skrattattack från killen och ett morr och fräs från mig..

När jag sen berättade det för Jakob, som missat allt eftersom han gått en bit framför mig med rullen med taggtråd, sa han bara att det var synd att han inte viftat mer med taggtråden när han gick förbi...


Kommentarer
Postat av: Kikki

Vilken jävla raggningsreplik Du *haha* Nu har både Du och jag upplevt en morr och fräs upplevelse, men jag fick inget pris för min, fusk, men jag unnar ju Dig det såklart :) Du är bättre i nacken nu va? Tycker faktiskt att vi kan ses snart igen. Har Du tid och lust med lite lek? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback