fläckig som en blekfis som desperat försöker färglägga sina blekfeta lår- part two

Det finns ett avsnitt av room service där Johnny och Mattias pratar om att alla kvinnor går igenom en leopard-fas i livet... En period när man använder leopardmönstrade kläder och med andra ord ser ut som en riktig pantertant. Jag är där nu.
Det är tyvärr inte kläderna som bär detta underbart vulgöra mönster, utan det är jag! Min hud är fläckig igen! jag skiftar mellan snyggt lakansvitt och en häftig kulör av oreange-utan-sol. Så jävla hett!!
Det är ju tur att jag redan har pojkvän... Han påstår dessutom att han fortfarande skulle älska mig även om jag blev jättetjock, jag bara hoppas att min fläcktyfus går under samma grupp. Den där "i love you no matter what"-gruppen...

I värsta fall hinner jag kanske bli mitt vanliga snövita jag igen innan jag åker hem till exotiska Fittja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback