Hallolo!!

Måndag... Bara jag som är ledig i hela världen verkar det som... Bara jag i sthlm-trakten iaf!!
Alla är så vuxna och duktiga, vad ska jag hitta på då?

Har iaf bokat biljett till Arvika nu, jag och Jakob ska ju dit och jobba på festivalen, kommer bli skitkul!! =)
Har även bokat biljett hem nästa vecka. Blir midsommar i Hudik i år, kommer också bli skitkul men det blir nog ännu roligare om Jakob och Johanna kommer upp också...!!

I lördgsvar jag och Joakob på 50-års fest. Hans moster Annicka har fyllt år och nu firade hon med en riktig sommarfest. Jag och Jakob fick aldrig vår inbjudan så det där med dress-code var något vi totalt missat. Vi satsade stenhårt på temat "50-års fest" medan alla andra gick på "flärd och fleece"/sommarfest. Aja, bättre att vara överklädd än underklädd!!
 
Typ så iaf... Fast med svarta byxor...!

Aja, igår vägrade vi göra nånting alls, efter myyyycket om och men så gick vi och handlade, det fick likxom räcka så!!
Kollade på förortsungar också, lite kul när man ser sitt hus hela tiden!! =)

Näe, nu ska jag... Dricka pepsi och nöta på mitt jessicaformade-soffhål...!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback