Sjösjuk...

I tisdags var jag på fotboll med Jakob, Bönan och Bönans pappa.
Bönans pappa fixade biljetter och frågade om vi inte ville följa med och se Djurgården möta IFK Göteborg på stadion, och det ville vi såklart!! Vi vann och det började aldrig ösregna så jag var nöjd!! =)

Idag fick jag mina nya glasögon också. Dom är skitsnygga (såklart) !! Jag blir lite lätt sjösjuk bara, det är så svårt att justera till rätt vinkel så då blir det så här... Men men, vanesak!!

Nu ska jag plocka undan i köket efter Jakobs matlagning, sen ska jag nog kittla honom under fötterna så han slutar snarka där han ligger och sover på soffan... Den lilla latmasken...! =)


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Meh! Du kanske måste lägga ut en bild på dig själv i dina nya brillor, fattar du väl. Doh!

2007-06-16 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback