tack mamma!!

Frukosten hjälpte...! Lite iaf...
Åkte som sagt till sjukhuset imorse och tog lite prover och så. Det var, som väntat, alldeles åt helvete och nu har jag fått lite nya krafter och lite motivation till att ta tag i det här. Om jag inte gör nåt åt det kommer jag bli en blind optiker och det funkar nog lite sådär...
Fick en ny blodsockermätare också, världens minsta så nu får den plats i min snygga, gröna väska... =) Fascion before function liksom...

Efter sjukhuset åkte jag till farmor och fikade och umgicks med henne, pappa och faster Lena. Sen gick jag och pappa ner på stan och fikade. Hem och åt middag och sen ner på stan igen för att fika med Linnéa...
Som Jakob sa, snart kommer vi inte hålla varandra i handen när vi är ute och går, han kommer kunna rulla mig framför sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback