vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Utan snus i en hel vecka försmäktar jag på denna... i denna... äh!
Jag har överlevt en hel vecka!
Lekt med Bönan som kom upp med far sin i torsdags. Umgåtts med systeryster som kom upp i fredags. Busat med Celie. Dansat med Selma. Fikat med pappa, fikat med farmor, fikat med Frida och Maja, fikat med Erika, fikat med Linnéa, fikat med Frida...
Gjort stan ca 4 ggr, om inte mer...

Slutsats: Hudik är för litet med för många fik. Man går inte bort kalorierna mellan bullarna och glassarna...


Kommentarer
Postat av: Kikki

Låter farligt det där :P Men jag tycker Du har varit värd allt det där faktiskt :) Ska vi ta och ses nån gång snart eller? *vill vill vill*

Postat av: Linnea

Jo, men så är jag ju en vecka äldre än dig oxå, tihi!
Nä jag vet det är hemskt, snart juli, nä nu måste det bli ändring! Igår fick jag föresten i och ur linserna på första försöket, jippi!

2007-06-26 @ 09:38:46
Postat av: Kikki

Jag kan vilken kväll som helst tror jag så bestäm Du! Kan ju inte vänta längre nu.... :)
Orvar, tänk att nästan alla bloggar måste ha en sån typ som inte har nåt annat för sig än att vara avundsjuk, så nej, jag vet inte vem det är. Nån idiot som helst helt enkelt.

2007-06-28 @ 18:17:09
URL: http://kikkilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback