Fläckig som en blekfis som desperat försöker färglägga sina blekfeta ben med brun-utan-sol utan att få det riktigt jämnt

Ibland har man verkligen inte ett dugg att skriva... Eller ja, det är ju sällan jag faktiskt har nåt att skriva men det brukar ändå bli litegrann, nu är det bara total torka!

Hmm.. påskfest på skolan på torsdag. Tema 20-50 tal, för mig blir det 50-tal... Tror det blir kul faktiskt, men men, vi får väl se...!

Jag är fläckig, igen... Tänkte kleta på lite färg för att slippa se ut som en levande död nu när det är så soligt ute, man vill ju kunna flascha ett ben eller två utan att nån blir bländad liksom. Hursomhelst, nu är jag fläckig och måste använda långärmat tills jag blir mitt vanliga bleka jag igen...Lyckat...!

Mer då? Jaa, jobbar mest så fort jag inte är i skolan.. Blir inte många timmar totalt, men ändå...


Näe, nu vet jag inte riktigt vad jag ska dryga ut texten med faktiskt, bäst jag ger upp tror jag....

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hihi, vem vill vara blekfis i detta fina väder, fast tyvärr så hinner jag aldrig vara med om det för det är svinkallt innan jobbet och efter så böjar kylan komma tillbaka igen, trist.. Men fredag :) När skulle Du undersöka mig egentligen va? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback