Förlåt!!

Förlåt systeryster!! Förlåt för att jag inte skrivit något på hela helgen! Jag insåg nog inte att ditt liv var lika obefintligt som mitt... Måste vara värre t.o.m. om du tillbringar dagarna med att kolla om jag uppdaterat bloggen som handlar om mitt obefintliga liv... Det är nästan så jag tycker lite synd om dig nu!! Men men.. Du vet väl vad man säger. Den enda sanna glädjen är skadeglädje! Moahaha!!!

Näe, i helgen har jag varit i Uppsala och... suttit.. Åkte upp (känns skitkonstigt att säga upp till Uppsala, fortfarande, efter mer än ett år här nere...) i fredags, åt middag och kollade på film. I lördags träffade jag en gammal kompis från gymnasiet. Hade inte träffat henne på över ett år så det var skitkul att se hur det var med henne nu och sådär...!
På kvällen var jag och Jakob på inflyttningsfest hos en av hans kompisar, det var... trevligt... Igår söndag kollade jag på film hela dagen medan Jakob jobbade med sitt PM (spelade poker online) tills det var dags att åka hem igen. Myyycket spännande helg... eller nåt...

Har pratat med min granne 3 ggr sen i fredags. Hon är lite udda...
senaste uppdateringen:
*bostadsföreningen får procent på all drog- och spritlangning som pågår i området och det är därför dom inte gör något åt det
*vår områdesvärd har hoppat på henne av okänd anledning (kan ha med alla polisanmälningar att göra)
*hela vårt hus håller på att mögla sönder enligt nån granne
*hennes närmsta granne försöker bränna inne min närmsta granne
*hon har startat en telefonlista så att vi i huset kan varna varandra om det börjar brinna, mordbrännargrannen är också med på denna lista... kan det vara för att hon ska kunna varna resten innan hon bränner inne min granne?
Det vore ju rätt schysst iofs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback