helgen

Så var helgen slut, tillbaka till allvaret...
I fredags var jag mest bara hemma och mådde dåligt hela dagen. Missade tyvärr middagen hos Jens och Lina, men men, en annan gång!
Igår, lördag, vaknade vi ganska tidigt., hade sovit med balkongdörren öppen och vad är bättre än att vakna till fågelkvittret utanför? Klev upp och åt frukost, städade undan lite och sen tog vi en promenad. Åt lunch i italien... Jaja, lite kan man väl få drömma..! Hem och förberedde lite för schlagerafton med flickorna, hemmagjord pizza, vin och schlager... yee-haw!! Det bästa av allt... Rätt låt vann!! WOHO!!
Idag har vi inte gjort så mycket. Jag skulle ha följt med Johanna och tränat men så blev det inte. Har kännt mig rätt risig hela dagen, förkylning på G? Hope not!
Nu sitter jag mest och funderar på om jag är sugen på frukt eller skorpor...

schlager



oh, by the way, imorrn firar vi ett år... wiiiee!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Grattis till 1-årsdagen bruttan :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback