Tisdag

Ännu en dag, ännu en tenta...
Efter att ha tillbringat morgonen med att undersöka och bli undersökt, eftermiddagen med att plugga till och skriva en tenta samt gymma (helt ensam med alla svettiga pojkar) så har jag nu ägnat kvällen till att äta kakor...
Damn I´m good!!

Börjar misstänka att det bor en lurig liten tomte i min garderob också.. Förklara annars hur man kan slå på radion på kvällen, RIX såklart, men vakna till nåt helt annat än RIX morronzoo morgonen efter... Om jag vill lyssna på allmänt konstig musik så öppnar jag bara balkongdörren..!

Tomtejäveln har dessutom snart druckit upp all min julmust....


Kommentarer
Postat av: Jakethesnake

Älskling, vi köpte 12 liter julmust i helgen!!!

...eller det var inget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback