torsdag

Nu har jag gjort det igen! Glömt bort att vakna alltså... Tur att det inte var obligatorisk närvaro i skolan idag, hade varit jobbigt...!

Vaknade strax efter 11, klev upp, hoppade in i duschen smidig som en gasell (aja, vem försöker jag lura egentligen?), åt lite frukost och fastnade framför tv:n... Tror mitt jessica-formade soffhål blivit lite för bra, alldeles för lätt att fastna!!

Ringde systeryster och föreslog en strosa-i-solen-med-en-glass-dag men hon kände att det var mer läge för en uttnyttja-jessica-som-bönvakt-medan-jag-diskar-dag... Hon är äldst så hon fick bestämma.

Åkte in till stan en sväng och friserade mig lite först. Riktigt skönt att kapa lite av ruffset! Långt hår som inte trimmats på ett tag kvalificeras inte längre som hår, det är ruffs!! Man kan stå i timmar och föna och platta det till perfektion men så fort man går utanför dörren, och det blåser lite, bara tillräckligt mycket för att det inte längre räknas som "vindstilla", så ser det ut mer som ett fågelbo än som den underbara skapelse man stått och bråkat med hela morgonen. SUCK! Men nu är det slut på eländet!! WOHO!!

Missade såklart min tvättid idag också, hade en såndär lyxig tid, mitt på dagen... En sån får man bara om man lyckats planera ca en månad i föväg. Istället fick jag ta en tid imorrnbitti. Jag vill inte kliva upp kl 7 när jag är ledig!! Kommer säkert lyckas somna om och inte hinna tumla tvätten dessutom, det har hänt förr...

Näe, nu har jag skrivit tillräckligt!!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Alltså hallå!
Ska du hålla på och ha en blogg får du väl skriva i den också....
Nu har jag ju läst det senaste inlägget fyra gånger och har snart inget att skylla på, vilket innebär att jag måte diska,skandal!
Åtgärda snarast, tack på förhand.
/En trogen läsare

2007-03-19 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback