Äntligen...

Just nu känns det som att allt bara är jättebra...
Ikväll kommer mamma och Chrille för imorrn ska vi och systeryster gå på Elvis.
Igår frågade Jakob om inte jag vill flytta in hos honom i Uppsala nu i höst, det lutar mot att det blir så faktiskt.
Jag såg precis att jag klarade min stora omtenta, 6 poäng till!! WOHO!!

Det är dessutom soligt ute, jag har sommarlov, jag ska jobba ganska mycket nu framöver ett tag, mina tänder är fixade så dom håller fram till i höst iaf, jag har äntligen gjort en synundersökning så till veckan ska jag beställa mina nya glasögon, jag har "pratat" med både Frida, Frida, Maja och Linnéa de senaste 2 dagarna... För första gången på länge känns det som att saker och ting faktiskt kommer ordna sig...!!


image18

Kommentarer
Postat av: Jake

Det kommer ordna sig, det löser sig alltid
för det går bra nu, kompis det går bra nu

Postat av: Kikki

Det blev semester i oktober så nu kan man andas ut igen :) Men ska Du flytta till Muppsala? Vad ska Du göra där? Var Elvis bra? Jag ringde Dig häromdagen, i torsdags måste det ha varit, men Du ville inte prata med mig :( jag är fortfarande inte frisk, buhu. Hoppas Du mår bra vännen! KRAM

2007-05-26 @ 09:16:45
URL: http://kikkilajnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback