Flaggan vajar på sin stång...

... lyssna på vår sommarsång, snart så sjunger vi den blomstertid (na na nananana)...
Jag har härmed sommarlov!! Hade sista tenta idag så nu är jag ledig! Eller ja, jag ska börja med att jobba torsdag, fredag, lördag och söndag nu, men men... =) Ändå liksom!!
Jag började med att hälsa på systeryster aka hamstern, på jobbet och dricka milkshake..
Systeryster har varit hos tandläkaren och blivit bedövad, idag, tre dagar senare, ser hon upp som en söt liten ballong...
Efter det gick jag in till stan och träffade Linnéa. Vi strosade, åt lunh och strosade lite till.
Jag har ju en stegräknare på mig hela tiden nu pga en tävling på jobbet och efter en liten koll kunda jag konstatera att jag nu gått lite mer än 13.000 steg idag.. Det är rätt bra...!



image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback