Guess the google...

Har du inget bättre för dig så är det bara att fastna här ett tag... "det är jag som är länken, ta på mig, ta på mig"

Annars då? Har jobbat i 4 dagar nu, verkligen njutit av mitt sommarlov alltså!
Jakob var iofs här i helgen, nåt bra iaf!! I torsdags var vi ut och åt lite.. eller ja, rätt mycket faktiskt..! Sjukt gott var det iaf!! =)
I fredags kollade vi på film, off-side, och sen träffade vi Mandy och hennes kompis på Treat. Hennes kompis Jake, som bara råkar ha en treårig law-degree och tycka att prylar kan vara rätt bra att ha... Dom sprider sig!! Riktigt trevlig var han iaf!! Jag och min Jake lovade att komma ut till Djursholm en sväng kvällen efter för att umgås lite innan de andra skulle gå ut, så det var väl ungefär det vi gjorde på lördagkvällen... Vi åkte tunnelbana, buss och roslagsbana för att vara där i en timme ungefär. Men det var värt det!! Det var ju ett ypperligt tillfälle för mig to show off the rock-star in me...  Hursom, det var trevligt!
Imorrn ska jag städa hade jag tänkt, mamma och Chrille kommer ner på torsdagkväll för på fredag är det, ÄNTLIGEN, dags för Elvis!! Som jag väntat och längtat!! Sen att jag dessutom får umgås med både mamma, Chrilleliten och Systeryster gör ju det hela ännu bättre!!
To top it all off, på torsdag kanske jag ska vara bönvakt ett tag. Bönans pappa har uttryckt vissa önskningar om att få vara lite barnledig nån dag framöver och torsdag passar ju mig alldeles ypperligt (andra gången jag använder det ordet i inlägget, kan vara andra gången totalt också...), eftersom jag saknar min Böna (som enligt systeryster lärt sig prata nu, genibarnet på snart 10 månader sa iaf mamma häromdagen).

Hon kan inte krypa ordentligt än, men prata det kan hon...

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hörrudu. Jag anar en viss skeptism i ditt inlägg... Hon saaa faktiskt mamma! Följande dialog utspelade sig:
B-Dadadada, papapapa,mamamama
J-Sa du mamma?, hon sa mamma!
S-Ja,jo just det!
Säger man mamamamama har man faktiskt sagt mamma!
Så detså! :-b

Postat av: Jakob

I så fall sa hon pappa först!

2007-05-30 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback