veckan

Sitter på jobbet, full rulle som vanligt på söndagar... Det underbara vädret drar ju inte heller in särskilt många kunder.. Aja!! jag får betalt ändå!!

Jo, valborg var det ja...
Åkte som sagt upp till Uppsala i söndags. Framåt kvällskvisten dök även Karin och hennes pojke Anders upp. Vi åt och umgicks lite, Anna kom också och smakade på min underbara paj... =)
Måndagen, valborg, vi gjorde iordning en picknick och traskade iväg till nån park, jättemysigt, det vara bara vi och ett par tusen fulla studenter... Fulla studenter som tycker att det är smart att slänga brinnande engångsgrillar i conteinrar... Jakob fick såklart ringa efter brandkåren som kom och räddade dagen (lägger in bilder senare).
På kvällen grillade vi och tog sen en promenad genom stan, fullt överallt och köer där man kunde stå i flera timmar om man hade lust, det hade inte vi...!
Tisdag:Karin och Anders åker hem, jag och Jakob äter pizza och umgås med Johannes.
Onsdag: Tvättar, tråkar medan Jakob är i skolan, grillar och umgås med Johannes och Ester samt deras rumskompis.. ehm.. vi kan kalla honom Dennis...
Torsdag: jag yrar runt på stan och letar skor, jag pressar Jakob att plugga, vi köper godis, Jakob är vaken och försöker plugga till ca 06.30... Jag läser lite om ögon.
Fredag: jag blir irriterad på Jakob för att han sover istället  för att skriva klart sitt PM, jag packar, jag gör iordning te och mackor till mig och Jakob, jag blir mer irriterad för att han bara sover, läser lite mer om ögon och åker sen mot Sthlm med Anna. Jakob ringer och säger att han, trots allt, både skrivit klart OCH lämnat in sitt PM i tid..!
Lördag: Jobbar hela dagen, träffar Jakob i e nhalvtimme innan han somnar kl 19.00, jag kollar tv, diskar och donar, Jakob vaknar runt 24.00, 02.00 somnar vi igen.
Söndag: jag kliver upp kl 09.00, äter frukost och gör mig iordning, Jakob vaknar vid 10.30, jag går till jobbet och nu sitter jag här...

By the way, hur tusan kan han sova i över 13 timmar, helt otroligt...!!!
Oh, Ylva och Malin kommer och schlagrar med mig i helgen, det gjorde min dag!! WOHO, YeeHaw och glädjetjut sådär i allmänhet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback