ja må jag leva, ja må jag leva...

Jag fyller år idag, woho! =)
Fram till för ungfär en kvart sen var det en jättebra dag! Man kan liksom ta att man börjar bli gammal när man får både en ny rosa digitalkamera OCH en magic bullet... Samt nya dansskor.. Allt på min lista i princip.
Men! Sen kom det... sms:et, där det står: grattis på födelsedagen. Vad snygg du var i tidningen.

Vilken jävla tidning?!

Jo, i lokaltidningen hemöver är jag intryckt bland 10-åringarna med en extremt ful bild med gratulationer från mamma, pappa och chrille...

Sen när gör mamma och pappa saker ihop??

Det här ska undersökas!!


image81

Kommentarer
Postat av: Kikki

Du va ju snygg i tidningen ju!! :)
Fast Du är ju iofs snygg jämt så det var ju inte så överraskande direkt...! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback