joråsatte

Nu ser det sådär förjävligt ut här igen...!
Vi har köpt kök (det låter så vuxet, det är det inte...) och nu är det lite småkaos, har dock börjat ordna upp sig igen..!

På måndag börjar jag mitt "nya" jobb, ny arbetsplats iaf...!! =)
Jag är fortfarande förkyld (tack Bönan) men men, det hinner ordna sig!!

Snart fyller jag år också... 

image79






Hittade en gammal favorit på tjuvlyssnat också :

Längst norrut är det liksom ansra kriterier:
 Jokkmokk, på bussen
Tjej #1: Och hag ska träffa honom imorgon kväll!!
Tjej #2: Men varför? Han är ju inte ens snygg!
Tjej #1: Det är han ju visst!
Tjej #2: Nej, Larsson är snyggare...
Tjej #1: Meh.. Hur många renar har han då? Nej, just det..


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback