bloggtorka och granatäpplen

Oj oj oj vad jag blivit dålig på att blogga!! Okej, systeryster är sjukt mycket sämre, men ändå... Så fort någon säger något roligt eller om det bara händer nåt som är allmänt kul så säger jag att "det där ska jag blogga!", men sen blir det aldrig av..
Därför ska jag nu ta tillfället i akt och faktiskt blogga en av dom sakerna!!

Jag och Jakob gick och handlade för någon vecka sen. I affären hittade jag sorbet med smak av granatäpple och på vägen hem började vi prata om det. Jag sa att jag tyckte att det lät gott och Jakob sa att han tycker att granatäpplen är jätteäckliga.
Jag frågade såklar varför och han svarade då att han tycker att dom är beska och smakar illa. Han hade minsann köpt ett granatäpple, ätit det precis som ett vanligt äpple och det smakade riktigt illa.
Jo, det är väl klart att det var äckligt, i granatäpplen äter man bara kärnorna, de vita väggarna runt omkring tar man bort. När jag hånat Jakob en stund sa han att "dig kan man lura i vad som helst, det är såklart jag skämtar"...
Jo tjena sa jag, det där ska jag blogga!!

och det är precis vad jag gjort nu!
Puss och hej, nu ska jag vattna...!

image70

Kommentarer
Postat av: Kikki

Haha, han skojade INTE med Dig! :)

Postat av: Jake

...det gjorde jag visst!!!
Det tragiska i detta är att Jessica efter två år med mig, inte förstod det.

2007-10-07 @ 19:40:34
Postat av: Jessa

MEH!!

2007-10-09 @ 13:08:08
URL: http://thejessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback