snabba bartenders?

Det här är nästan lite pinsamt att erkänna.. Lite.. och bara nästan..!!
Jag är snart 22 och i helgen var jag på kryssning för första gången i hela mitt liv! (.....................................................................................<-- utrymme för chockad tystnad)

Jag har såklart åkt båt förrut, stora båtar t.o.m., flera gånger! Men det har liksom aldrig räknats som en kryssning, jag har ju alltid varit på väg nånstans... I lördags var det iaf dags! Jag, Jakob, Johanna och Lotta klämde ihop oss som små sardiner i en hytt (staplar man så går det), tax-free-shoppade, buffet-svullade, svängde våra lurviga och drack löjligt billiga drinkar. Och det var skitkul!!
Synd bara att jag inte har nån kamera (hint till mina nära och kära (som är de enda som läser det här iaf) jag fyller ju faktiskt år relativt snart...) annars hade ni fått se en massa snygga kort också!!

Jakob gjorde det såklart igen, bort sig alltså...
På alla bord stod en liten drinklista. På listan stod först namnet på drinken, hur mycket den kostade och sen vad det var i den.
Typ:
Piña Colada 56 SEK
ingrediens
ingrediens
ingrediens
osv

Efter ett par timmar, när vi provat i princip alla drinkar på listan vänder sig Jakob mot mig och frågar, varför skriver dom ut hur lång tid det tar att göra drinkarna...?

image75

Kommentarer
Postat av: Hell on high-heels

hahaha goo blåst kommentar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback