Alltid långt!

Jag bor verkligen mitt i stan nu.
På en halvtimme har jag hunnit gå ut och köpa hudlotion på H&M och hårsnoddar på Åhlens, och då stod jag dessutom i kö i en 10-15 minuter nånting...
Jag har verkligen alla möjligheter i världen att vara spontan och hitta på saker, shoppa lite, ta en fika, äta lunch ute... Problemet är bara att jag inte har nån att göra det med...!
I Fittja var problemet att jag bodde så långt från stan, det tog en evighet att ta sig in för att träffa folk, här är problemet att det är så långt för alla andra att ta sig hit...

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag sa ju till dig när det fanns en ledig lägenhet i vårt hus men var du intresserad? Nej! Har även erbjudit dig att bo på vår ballkong men det dög ju inte heller... Just det!

2007-09-24 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback