Nu har jag varit sådär dålig igen...

...på att blogga alltså, allt annat är jag bra på!!

Min älsklingsböna har blivit stor. Hon fyllde två år i måndags så i lördags var vi där på kalas. Hela familjen samt en massa kompisar till Johanna eftersom hon också fyllde år, dagen efter. Kaylie fick en massa fina saker. Modellera (som uttalas moddelera, inte modell-lera), ett litet bord med stolar, muggar och tallrikar, 2(!!) leksaksspisar och en massa andra bra saker. Systeryster fick också bra saker. Det bästa var nog pilgrimshalsbandet hon fick av världens bästa syster med sambo. Dagen efter, på sin födelsedag, fick hon också rätt bra saker. En Ipod nano av sin sambo, sen fick hon dessutom en till bäbis... Kaylie fick en lillasyster. Helt underbart söt med tjocka bäbiskinder och allt! Hon heter Alicia.
Tror jag har nån bra bild nånstans som jag snott av Bönans och Ärtans pappa:



Är dom inte världens finaste så vet då inte jag..!

 

Kommentarer
Postat av: Kikki

Jo det är dem!

Kommenterade bilden på hans sida, men det gick ju inte!

Så söta så!

Postat av: stephan

Det skall vara fixat nu..

2008-08-04 @ 10:12:50
URL: http://www.halephoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback