Älskade piller

Imorse klev jag upp extra tidigt för att vara klar med frukost och allt och kunna vara redo. Ligga i startgroparna liksom...
Det här med att ringa vårdcentraler och ordna tider är inte alltid det lättaste nämligen. Telefontiderna brukar vara mellan 08.00 och 08.05 om det är skottår, en kille som har namnsdag och man har skostorlek 36.. Jag lyckades!
Fick träffa en mycket trevlig läkare som inte tyckte att jag behövde piller, jag tyckte lite och till slut höll han med mig. Det gäller att vara lite obstinat ibland... Nu hoppas jag att mitt lidande går över inom de närmsta dagarna för jag ska ju till Hudik och glassa.(Linnéa, vi åker imorrn)





Sen måste jag säga att jag tycker lite synd om mäniskan som bokade in min tid imorse. Hon tyckte inte att 7 urinvägsinfektioner på 3 år var särskilt mycket... Hon läre ha ont ofta..!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Stackars Jessa! :(



Ja jag är glad över beslutet måste jag säga, äntligen något som går som JAG vill :)



Kan Du läsa nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback