Arvika!!

All my bags are packed, I´m ready to go...
Om en timme ungefär bär det av! Västervik idag, Arvika imorrn. Ska bli helt sjukt kul!! Jag bara hoppas att det inte regnar lika mycket som det gör nu...
Jag var så nöjd imorse, ÄNTLIGEN en "good hairday", sen gick jag ut.... Nu är det mer dränkt katt än grym heting.

Aja, Systeryster hade vissa önskemål (krav) på att jag bloggade lite innan jag åker, och sen att jag bloggar en massa bilder när jag kommer hem igen. Tänkte bjuda på lite bilder från förra året när jag ändå är i farten..


                                 

Heta gummiskor                        Solen dök upp ovanför The Ark                     Gullefjun

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hur länge ska hon vara i Arvika egentligen?

Vill ha en uppdatering pronto! :)

Postat av: Systeryster

Instämmer med föregående talare. =)

2008-07-11 @ 11:49:12
URL: http://hermione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback