Antiklimax

Fasen! Nu har jag ju byggt upp en massa förväntningar här... Förväntningar som liksom inte leder nån vart.
Ni, mina trogna läsare (alla 4 är lika viktiga!!), vet ju redan det här, och ändå har jag byggt upp spänningen som om det vore något stort...

Jag är inte med barn! Det var inte det som var min stora surprise (förlåt systeryster) utan jag ska byta jobb.
Näe, det ska jag ju inte heller, jag ska byta arbetsplats! Inget mer pendlande i över 2 timmar varje dag. Jag ska iställt gå i en sådär.. 5 minuter. Om jag går långsamt!

Förlåt för detta antiklimax! Det var inte meningen att göra en så stor grej av det men faktum kvarstår ändå. För mig ÄR det ju en stor grej!!


En helt sjukt stor grej faktiskt!!











Jag tror jag tar tillbaka min ursäkt och förväntar mig (minst) 4 grattis istället!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ju så att jag visste om Din lilla surprise innan, och det är klart att Du ska få ett GRATTIS ifrån mig iallafall 1/4 ;)
Nu kommer det ju bara bli Muppsala för hela slanten för Din del ju...
Har Du fått schemat ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback