bra helg

Det här har varit en bra helg! Superbra t.o.m.
I lördags skjutsade Jakob ner mig till systeryster. Framåt eftermiddagen åkte jag och Bönan iväg och åt pizza med Kikki vid Gullmarsplan.  Det närmar sig för hennes Bubba nu också, ska bli så kul!! Bönan sprang runt som ett yrväder och tiggde pizzasallad och vinkade till alla som gick förbi utanför.
På kvällen fick jag se den nya lägenheten. Systeryster och familjen ska flytta om en vecka ungefär. Jättemysig lägenhet och med lite färg och nya tapeter så kommer den vara superfin också!

På söndagen ville Bönan gunga så då gjorde vi det, sen åkte vi ut till Kista med Linnéa och strosade runt lite. Bönan fick en tröja som hon valdei princip helt själv.

Idag har jag lämnat Bönan på dagis. Jag trodde barn var ledsna när man lämnade dom, men inte hon inte. Hon vinkar om hon hinner, sen springer hon iväg och leker, såå duktig!!
En liten sväng förbi på gamla jobbet och sen hämtade jag systeryster på jobbet så vi kunde äta lunch på Jensen´s. SÅ gott!!

Nu har jag och Jakob precis varit och tränat och skaffat gymkort så nu ska jag bli fit (jo, det har jag sagt förr, men nån gång ska jag väl lyckas...?!)
Nu ska jag dricka mer vatten och såsa i soffan en stund.

Puss och kläm och svett i ögat

Kommentarer
Postat av: Kikki

Det var jätteskoj att äntligen få träffa Dig, och knasBönan också såklart, förstår verkligen att Du är kär i henne ;)
Här regnar det idag, tänkte gå till Konsum å köpa rabarber å göra kräm m.m. Men hur kul är det att bli blöt igen när man precis duschat?
Näe just det!
Vill ha sommar nu!!!!
Föresten, nästa helg.
Vad gör fröken då?

2008-05-20 @ 13:07:02
Postat av: Kikki

Men jag menar ju nästa helg pucko :P
Inte nu när eurovisionen är!
Är det din jobbhelg då kanske?
Nämen, blev pajen smarrig då?
Jag sparde en massa rabarber att göra paj på, krämen blev riktigt god, hade i för lite socker bara, men mamma sa att man skulle göra så :P
Surt värre :P
Så som sagt nästa helg?
Vad görs?
Puss snyggo!

2008-05-22 @ 12:57:31
Postat av: Kikki

Hehe, just det ;)
Aha I see.
Jag tänkte mig att jag kunde fara upp till Uppsala en sväng kanske?
Det beror ju på vad Du vill och känner och har lust med och vad Du har tid och ork med osv :P
Niklas åker till London på tors å kommer hem på sön.
Ja Du det gick ju inte som förväntat, hon var hemsk!
Vet inte hur mycket jag grät igår..... :(
Det positiva är att jag kan ta ut semester samtidigt som jag är halvtidssjukskriven men vi måste kolla med lönekontoret först bara hur vi ska bära oss åt. Men lite ljus i mörkret finns det allt, men med min tur så blir det nog mörkt igen...
What do You say babe?
Hur gick det igår hos läkaren?
Håller tummarna!!

2008-05-23 @ 11:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback