Snålis!!

Nu tänkte jag ju egentligen bara skriva en rad eller två om min snåla storasyster som VÄGRAR stanna till i Uppsala på vägen mellan Hudik och El Stockholmo. Förstår hon inte att jag har svåra Bön-astinens besvär (jag saknar såklar Ärtan också men saknaden efter Bönan är ändå lite större...)?! Morr och fräs, no pie for you!!

När jag ändå skriver lite kan jag ju även tala om att jag blivit avskedad pga "arbetsbrist"... Arbetsbrist my ass, det var nog snarare nån som ville ha lite högre lön och tänkte att man kan spara in pengar på att sparka några assistenter. Smart!!

Aja, nu ska vi inte vara såna. Jag hoppas att detta underbara företag går i konkurs!

Näe, nu ska jag vara snäll! Jakob är på väg hem från jobbet, så fort han har ätit lite ska vi gasa iväg till Maja med en päronpaj och umgås lite. Hon bor här i Uppsala nu, WOHO!!

Mer då? Jo, igår var Ida och hennes Emil här och umgicks och drack vin. Mycket trevligt!! Speciellt med tanke på att jag knappt träffat Ida på 2 år eller nåt sånt. Och med tanke på att sist Emil och Jakob träffades så var Jakob så otrevlig att Emil trott att Jakob hatar honom... =) Men det gör han ju inte.

Jakob är snäll...


Kommentarer
Postat av: Kikki

Mäh, hur kan dem inte vilja ha Dig?

morr och fräs

Hade jag inte haft bautamage hade jag åkt dit och spottat på dem och kanske sparkat dem också, når ju inte så högt upp med benet nowadays!



Klart Jakob är snäll, han är ju Din :)



Och jag har Bubbaabstinens!

Postat av: Systeryster

Meh!

Snåla storasyster? Vad e de för fel på Körv å Karmeller? Jo, man får inga om man trashar sin underbara syster offentligt... Snål kan du vara själv förresten, Bönan och Ärtan har bett om kusiner HUR länge som helst nu, men NEJ DÅ, snålmoster vägrar...

;-p

2008-09-08 @ 22:03:29
URL: http://hermione.blogg.se/
Postat av: Kikki

Haha, kul att läsa Din systers försvar ;)



Hehe, kan tänka mig att Du fick upp en riktigt spännade syn också ;)

Det är faktiskt inte så hemskt att vänta som jag trodde, men det har ju bara gått 3 dagar över än så länge.

Det ska bli så kul att leka sen när magen är borta och Bubba är ute!

Men om Du skulle råka ha några vägar förbi Sthlm inom kort så ställer jag gärna upp på en dejt :D

Puss på Dig min vackra!

2008-09-09 @ 13:59:32
URL: http://minbubba.blogspot.com
Postat av: Kikki

Just ja faan, den är i helgen, skumt att den inte va samtidigt som marknan som den ALLTID brukar vara måste jag säga!

Vi får väl se, det är långt till den 21:a än så länge så Du kanske hinner först :)

Åh vad gott med hallonpaj, vi vill också ha! mums

Ha det så mysigt med Dina sötnosar gumms!

2008-09-09 @ 16:30:06
URL: http://minbubba.blogspot.com
Postat av: Kikki

We'll see, we'll see :D

Kan tänka mig det, hoppas Du tänkte på mig och Bubba när Du njöt :)

Bönan är en klass för sig, helt klart, ingen kan mäta sig med henne, och Ärtan, ja jag har ju inte träffat henne så kan inte uttala mig, men klart att hon springer snart, hon har ju Dina gener :D

Puss puss

2008-09-09 @ 22:34:32
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback