Who´s da man?

Jag har självklart fått nytt jobb! Jag har dessutom blivit erbjuden ett annat jobb, erbjudandet står dessutom kvar om jag skulle vara intresserad efter en ev. flytt till Hufvudstaden.
Näe, det ska bli riktigt spännande att prova på lite nytt nu faktiskt, jag börjar på onsdag så snart kan jag meddela hur det går också. Yay! =)

Idag har jag varit hemma, febrig och snorig. Det började med en knöl i bakhuvudet. Jag gissade cancer, mamma gissade förkylning. Ibland är det skönt när dom har rätt...!

Kikki har fått sin bäbis nu också. En underbart fin liten Paulina. GRATTIS!!
(Vi måste leka nån dag!!)


Nu ska jag snora i soffan istället...! Jag har ju faktiskt lovat att jobba imorrn, trots att jag är dödligt sjuk.

Jag är alldeles för snäll ibland!!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Thanks my love! <3

Klart vi ska leka, men Du måste ju bli friskus först!

LÄNGTAR!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback